WordPress – Presso šablona moderního magazínu & A/B testování

Kvalitní moderní šablona za 45$. Určitě by neměla chybět na nějakém kvalitním magazínu. Načítání nových článků je řešeno pomocí jQuery. Stránka se tak nenačítá úplně celá, ale načítá se postupně scrolováním.

V případě, že chcete mít zobrazený slideshow na hlavní stránce, tak musíte web vytvořit jako stránku. Vše je popsáno v dokumentaci. Máte zde veškeré funkce, které jsou ukázány v demu této šablony. Bohužel u tohoto slideshow nelze nastavit kategorie, takže si to budete muset doprogramovat a řeknu vám, bylo těžké najít funkci, která toto provádí.

V případě, že si tuto šablonu stáhnete, tak dostanete pro svůj magazín nový moderní vzhled.

Live Demo

Ke stažení za $45

A/B testování stránek – zvýšení konverzního poměru stránky

A/B testování je marketingová metoda, která slouží za účelem zvýšit konverzní poměr stránky tím, že změníte pár „call action“ tlačítek a další prvky na stránce. Dokážete zjistit, na jakou stránku lidé klikají díky „heatmap“.

heat-map-analysis_heat-map-analysis_heat-map

Vysvětlení:

V programu si určíte několik variant vaší webové stránky.  A stránka je označená jako původní, která se zobrazí první polovině návštěvníků a B stránka je označována jako vyzyvatel a ta se zobrazí druhé polovině. V případě, že stránka B vykazuje lepší konverzní poměr, tak se stává tzv. šampiónem a porovnává se s dalšími variantami. Podle toho zjistíte, který prvek vám na stránce dělá konverzi.

Tuto marketingovou metodu využívají firmy jako Amazon.com, Google, Microsoft.

Vyzkoušeli jsme doporučené odstranění prvků jako je FB, G+ z produktové stránky, kde nebylo viděno žádné sdílení. Zvýšil se konverzní poměr. Je to dáno tím, že tyto prvky v některých případech spíše obtěžují a zákazníka to dezorientuje.

Motivujte své zákazníky alespoň malým dárečkem zdarma. Na vaše stránky přicházejí také lidé, kteří nejsou příliš motivovaní si něco koupit a jenom skenují okolí. Když nabídnete něco zdarma, tak ihned zpozorní.

Tuto marketingovou metodu si můžete vyzkoušet zde: http://visualwebsiteoptimizer.com

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím tři sklady v ČR. Chci tady upřímně říct čím se zabývám a co se mi honí hlavou, abych si přitáhl do života ty správné lidi. Celý život se snažím dosáhnout svobody. Peníze jsou super, ale tím to zdaleka nekončí. Můj Facebook. Můj Youtube kanál.

Napsat komentář