Víte jak úžasná věc je upselling? Pojďte do toho!

Zdravím eshopáři. V Crowdfundingu ExitShopu už hrozně dlouho čeká vylepšení jménem “Přiobjednání na konci nákupu – upsell”. Mrzí mě, že se doposud nevybralo dost a nebylo možné ho realizovat. Představte si, že byste si v nastavení eshopu tuto funkci zapnuli – nastavili, jaké zobrazit produkty, nadefinovali text, nastavili časový limit a zákazníkovi by se to zobrazilo po objednávce – tedy v ten okamžik, když Vám projevil nákupem důvěru a na nějakou korunu navíc zde většina lidí nekouká. Nebo minimálně ne tolik, jako když si vybírají, zda u Vás vůbec nakoupit. Když tuto funkci uděláme chytře, a my ji tak uděláme :), a když si jí Vy chytře nastavíte, a Vy si jí tak jistě nastavíte, bude to mít úžasné výsledky, uvidíte (zákazník si bude moct produkty přidat do své objednávky, v tom časovém limitu, jedním kliknutím).

Je tam 8 příspěvků, chybí vybrat 4000 Kč. Je to tak malá částka za tak velký přínos, až je mi z toho smutno, že to čeká tak dlouho. Snad jsem Vás nažhavil a dejte to někdo tam, ať to odsýpá!

Přispívejte naplno! Radek Kilevník

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím tři sklady v ČR. Chci tady upřímně říct čím se zabývám a co se mi honí hlavou, abych si přitáhl do života ty správné lidi. Celý život se snažím dosáhnout svobody. Peníze jsou super, ale tím to zdaleka nekončí. Můj Facebook. Můj Youtube kanál.