Více možných následných stavů podle toho, zda v objednávce nějaké zboží chybí

Nyní si můžete nastavit i více konečných následných stavů, ne jen jeden. Radek se s touto novinkou svěřil na Facebooku:


Máte nastavený automatický proces třídění objednávek, podle toho jestli jsou kompletní nebo ne?
Já to teď u jednoho nového účtu nastavoval a tak to berte jako takový zajímavý tip. Vezmu to pro případ dobírky – do dobírkového dopravce nastavím následný stav Přijato na dobírku kde se posílá děkovací email atd. A do stavu Přijato na dobírku si nastavím následné stavy tak, jak to je na obrázku. Tím je to automatické – že co lze zabalit (máme na to zboží) se zabalí a do čeho zboží chybí, bude čekat ve stavu Objednat zboží. 😎

Radek Kilevník

Autor: Michal Škoula

Vyvíjím ExitShop a provozuji na něm eshopy TrueHipster a Bastlíme. Další informace o mně najdete na mém osobním webu.