Upgrade systému ExitShop 8.6.2018

  • Dokončili jsme Crowdfundingovou kampaňintegraci nového dopravce České pošty – Balík na Balíkovnu. Jedná se o podobný princip jako je Zásilkovna, ale Balíkovna je nový projekt a teprve začíná. ExitShop je v čele peletonu integrace této služby. Pánbůh zaplať za vaše dary.
  • Další dokončenou kampaní je Prodej setů. V mateřském produktu si můžete nastavit, že se jedná o set a ten se skládá z jiných mateřských produktů. Takovému produktu se na eshopu vypočítá množství podle nejméně dostupného produktu v setu a do objednávek se produkty vloží odděleně, tak aby šlo s kusy manipulovat (storna, statistiky atd). Pánbůh zaplať za vaše dary.
  • Dobropisy do Pohody si můžete stáhnout i odděleně, stejně tak si můžete stáhnout jen faktury. Nadále zůstává možnost stažení obojího naráz.
  • Dodavatelé dostali novou funkci – “Přidat poznámku do objednávky, pokud v ní chybí zboží od tohoto dodavatele”. Podle poznámek se pak dají objednávky filtrovat. Může se hodit když si chcete vyfiltrovat objednávky, ve kterých vám chybí produkty určitého dodavatele.
  • Horizontální menu klasického eshopu dostalo vylepšení – daná kategorie je zvýrazněná (aktivní), i když je zákazník v její podkategorii nebo v produktu, který do této kategorie patří.
  • Do Obsahu eshopu jsme přidali novou sekci – Produktový detail a to jak pro klasický, tak i jednostránkový eshop. Jedná se o místo, kam můžete umístit nějaký text, modul pomocí zástupného znaku nebo třeba pečeť kvality a bude se zobrazovat na detailové stránce všech produktů hned pod tlačítkem přidat do košíku.
  • Vylepšili jsme platební bránu PayPal – v případě, že zákazník nemá PayPal účet, se mu při platbě kartou předvyplní adresa a nemusí ji tudíž psát znovu.

Autor: Michal Škoula

Vyvíjím ExitShop a provozuji na něm eshopy TrueHipster a Bastlíme. Další informace o mně najdete na mém osobním webu.