Upgrade systému ExitShop 26.10.2018 – vylepšení práce s administrací, odkazů pro dodavatele a další

Proběhlo další velké vylepšení odkazů pro dodavatele:

  • Tabulku si můžete seřadit podle libovolného sloupce.
  • Jednotlivé řádky jsou obarveny, podle toho, jak velké zásoby produktů jsou.
  • Dodavatel může pomocí odkazu editovat kusy na cestě a můžete si nastavit i emailové upozornění, pokud tak udělá.
  • Celá stránka s odkazem je mnohem hezčí.

Kusy na cestě se nově ukazují i ve statistikách prodaných mateřských produktů a dá se podle nich filtrovat ve skladu.

V dodavateli si můžete zapnout novou funkci, sloučení kusů na cestě s navýšenými (fake) kusy. Může se hodit, záleží na dodavateli a jeho XML.

Do tabulky s přehledem zboží (která se posílá v emailech a zobrazuje na děkovací stránce) se vypisuje případná pobočka Zásilkovny.

Ve stavech objednávek je nové tlačítko, pro zobrazení historie daného stavu. Tedy kdy v něm byla jaká objednávka.

Log aktivit nyní rozlišuje, zda danou akci skutečně provedl majitel účtu nebo systém.

Vlastnosti můžete k mateřským produktům přidávat i hromadně.

Klienti s mnoha mateřskými produkty měli problém s manuálním výběrem produktů do notifikací, podmínek atd. Tento výběr jsme přesunuli do nového okna, aby byla editace rychlejší.

Přidávat produkty do Zásilkovny a PBH přes API můžete nyní i jednotlivě tlačítkem u každé objednávky.

Dokončili jsme crowdfundingovou kampaň Konfigurátor z variant na základě vlastností – výběr pomocí roletky. Pokud používáte na eshopu v produktech konfigurátor z variant, je toto třetí způsob, jak nabídnout zákazníkovi výběr.

Daklší dokončenou kampaní je Krátký název kategorie.

 

 

Autor: Michal Škoula

Vyvíjím ExitShop a provozuji na něm eshopy TrueHipster a Bastlíme. Další informace o mně najdete na mém osobním webu.