Upgrade systému ExitShop 16.11.2018 – vylepšení filtru zboží, exportu skladu a historie, zrychlení objednávek

Export skladu do PDF si můžete přizpůsobit – zvolit si, co všechno má obsahovat.

Při nahrávání objednávky do Zásilkovny přes API se do objednávky ukládá sledovací url, kterou můžete skrz zástupný znak umístit do emailů.

Můžete si lépe nastavit, kde se mají zobrazovat vlastnosti mateřských produktů – v XML feedech, v detailu produktu a ve filtraci.

Mateřské produkty s imunitou vůči expedici už nejsou ani na dodacím listu.

Zrychlili jsme načítání a filtraci v objednávkách. A také jejich vytváření, mělo by to pomoci omezit spojené objednávky což je problém, který průběžně řešíme.

V historii mateřského produktu můžete filtrovat podle data a vyexportovat si záznamy do PDF a CSV.

Filtr v kategorii klasického eshopu ukazuje u každé hodnoty i číslo, kolik produktů hodnotě odpovídá a navíc se i deaktivuje, pokud by filtr žádný výsledek nenašel.

Funkce Facebook DPA podporuje nové dvě události – InitiateCheckout (pouze pro klasický eshop) a AddPaymentInfo.

Pokud si zákazník koupí více setů, do objednávky se vloží mateřské produkty jen jednou, v odpovídajícím množství. Ne zvlášť, zkrátí to pak dodací list.

Do hodnot vlastností můžete psát i uvozovky (jako třeba palce) – děkujeme panu Živnému za upozornění na bug!

Autor: Michal Škoula

Vyvíjím ExitShop a provozuji na něm eshopy TrueHipster a Bastlíme. Další informace o mně najdete na mém osobním webu.