Upgrade systému ExitShop 14.9.2018 – zrychlení eshopů i administrace, dropshipping na klasickém eshopu, UTM a další

  • Všechny šablony klasických eshopů a i několik šablon jednostránkových eshopů dostaly novou funkci – lazy loading obrázků. Obrázky se tedy načtou až když jsou potřeba (jsou na obrazovce případně kousek pod ní). Urychlí se tím načtení stránky a může to pomoci i omezit přenášená data.
  • Lazy loading dostaly i některé sekce v administraci – konkrétně sklad, přehled zboží v eshopu a přehled zboží v dropshippingu.
  • Klasické eshopy (desetitisíce produktů) dosáhly dalšího velkého zrychlení díky rychlejší, binární cache.
  • Napojení na Dropshipping.cz je nyní možné i na klasických eshopech. Můžete si tak vytvořit velký přeposílací eshop.
  • Ukládáme u objednávek UTM parametry. Spolu s dosavadním měřením konverzí z opakovaných nákupů, čekajících zákazníků atd. se ve statistikách ukazuje nový koláčový graf s poměrem zdrojů návštěvnosti (utm_source). U každé objednávky také vidíte novou ikonku, která když je zelená, skrývá podrobné informace o všech získaných UTM parametrech.
  • Při odesílání newsletteru nyní vidíte, kdy se přibližně začne posílat a jak dlouho to bude trvat. I když odesíláme rychlostí více než 2 emaily za sekundu, někdy se může stát, že uživatel před vámi rozeslal velký newsletter takže vaše rozesílka se posune…
  • Zapracovali jsme na automatickém testování eshopů (všech šablon).
  • Sbírání emailů na eshopech (před formulář i přes vyskakovací okénko například se slevovým kódem) dostalo antispamový filtr.
  • Produktové štítky lze tisknout už i z editace mateřského produktu.
  • Formát názvu produktu si můžete upravit pomocí dvou nových zástupných znaků, pro zobrazení ceny před slevou a po. Původní zástupný znak zůstává a chová se stejně.
  • Dokončili jsme crowd kampaň “Fake slevy”. V nastavení podmínky si můžete určit, aby nesnižovala prodejní cenu, ale naopak zvýšila původní cenu.
  • U produktů si můžete vyplnit nejen PRODUCTNAME element pro porovnávače, ale i PRODUCT. Pokud tak neuděláte, dosadí se tam název produktu jako doposud.
  • Spisová značka (umisťuje se na faktury) se nyní nenastavuje v nastavení faktur (pro každou zemi zvlášť) ale v nastavení účtu/adres, pro každou fakturační adresu zvlášť.

Autor: Michal Škoula

Vyvíjím ExitShop a provozuji na něm eshopy TrueHipster a Bastlíme. Další informace o mně najdete na mém osobním webu.