Upgrade systému ExitShop 12.10.2018 – Motivační box, MRP, vylepšení odkazů pro dodavatele, inventury a košíku

  • V objednávkách je nová ikonka, ve které vidíte IP adresu zákazníka a také novou informaci – prohlížeč, který zákazník použil k nákupu.
  • U nastavení sady v mateřském produktu vidíte u každé jeho součásti, kolik kusů je skladem (pro odhad kolik kusů sady bude dostupných na eshopu).
  • Při kopírování mateřského produktu se již kopírují i vlastnosti.
  • Vylepšili jsme inventuru – sekce Co je na pozici a Kde všude je tento produkt se nyní řadí podle umístění a jdou stáhnout i ve formě PDF včetně čárových kódů.
  • Ve skladu se dá filtrovat podle prodejní i nákupní ceny.
  • Dokončili jsme crowd kampaň Export faktur do systému MRP (zatím v beta verzi).
  • Dokončili jsme crowd kampaň Motivační box do detailu produktu – pomocí této funkce si na detailu produktu můžete zobrazit počet prodaných kusů a také počet online návštěvníků.
  • Zdroje konverzí a UTM parametry si kromě zobrazení grafu ve statistikách můžete vyexportovat do CSV souboru a podrobněji to zanalyzovat například v Excelu.
  • V odkazech skladu pro dodavatele si můžete nově zobrazit 2 další sloupce: prodeje a zásoby (za nastavitelný počet dní).
  • Do všech emailů z ExitShopu se automaticky doplňují html, head a body tagy, kvůli zlepšení doručitelnosti.
  • V klasickém eshopu v košíku nyní můžete zadávat počet kusů i přímo do políčka, ne jen pomocí tlačítek + a -.
  • Jednou vyplněná adresa zůstává v košíku uložena po celou dobu nákupního procesu. Po objednávce je její vyplnění nabízeno standardně pomocí hlášky “Jste to vy?…” jako tomu bylo doposud.

Autor: Michal Škoula

Vyvíjím ExitShop a provozuji na něm eshopy TrueHipster a Bastlíme. Další informace o mně najdete na mém osobním webu.