TOP 400 poznámek k objednávkám – to jsem ještě neviděl

Tohle se mi dostalo do ruky úplně náhodou a nemohu si to nechat pro sebe. Zveřejňuji samozřejmě jen samotné hlášky, takže když se potrefená husa neozve, tak je GDPR v pohodě 🙂

Jedná se o poznámky k objednávkám v ExitShopu. Zkoumal jsem to v souvislosti se společnou databází hodnocení klientů, ale netušil jsem že to je tak moc vyhrocené. V mých vlastních firmách se snažíme držet nějaký kodex podpory a o zákazníkovi neříkáme že je kráva, ani když to je pravda 🙂 No ne všude to takto evidentně funguje. Napište schválně do komentáře jaká poznámka vás nejvíc rozesmála.

Za mě zvítězilo: Nevyzvednutá dobírka – Socka která namá na zaplacení / POZOR Nevyzvednutá hodně drahá dobirka. Zmetek který smrdí korunou nebo dělá naschvály / žeprej si nic neobjednala / Blbka co v emailu poděkuje za odeslání balíčku a pak si dobírku nevyzvedne / Zmetek, který si na tvrdo odmítl převzít dobírku a to si předtím nechal prodloužit úložní dobu na poště, takže ten balíček zdržoval skoro 2 měsíce / Takovýho zmetka aby jeden pohledal. Nikdy více / fakt to nemá cenu něco posílat / heureka jak vyšitá… pokud jim nepřijde do systému, hned vyhrožují odstraněním z ověřeno zákazníky.. humus.

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím dva sklady v ČR Sledujte mě na Facebooku facebook.com/radek.kilevnik.