Prvních 12 dní prvních 45 000 Kč

Dobrý den, náš dobrý klient ExitShopu, pan Karel K. je tak laskavý, že se opět podělil o svoje výsledky. Zde je email od něj. Inspirujte se a je tam i několik velmi zajímavých tipů:

Dobrý den,

zasílám Vám report mých prvních 13 dní. První dny jsem začal velmi opatrně, investoval jsem jen 150,- do reklamy na celý den sledoval reakce, zkoušel, doplňoval ladil a učil se.
Ze začátku mě konverze vyšla na nějakých 65,- ale bylo co zlepšovat. Po různém ladění jsem se nyní dostal na průměr 49,- za konverzi a v posledních třech dnech na 38,- za konverzi (objednávku). Je to stále docela dost, ale tím, že s tím od začátku počítám a ceny jsou i trochu přizpůsobené tak jsou kampaně vcelku slušné ziskové. 
Určitě všem doporučuji koupit si knihu “Černá ovce facebooku” která Vám hodně napoví, že je vše jinak a jak poštelovat kampaně.
Dále mi pomohlo kampaň omezit časově, tím, že mi běží na stránce odpočítávaní do konce akce, a zbývá jen několik málo hodin, přimějete zákazníka k tomu, aby nákup neodkládal.
Také jsem přidal pole s facebook komentáři, kde se lidé mohou buď ptát nebo hodnotit.
  • Počet objednávek od 19. 3 – 61
  • Počet dnů, kdy jsem měl spuštěné reklamy: 12
  • Náklady na reklamu: 3275,57,-
  • Tržba: 45 274,-

Včera a dnes jsem na penězích pro inzerci trochu přitlačil a bylo to hned znát. Včera jsem kampaň spouštěl v 19:00 tržba 9500,- dnes, v pondělí 31. 3 jsem zatím utržil 10 301,-

 A dnes ráno ještě doplnil:
Dobrý den,

jen informuji, včera tržba 23 600,-
Povzbudivé že? Tak pojďme podnikat. Radek Kilevník

 

 

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím tři sklady v ČR. Chci tady upřímně říct čím se zabývám a co se mi honí hlavou, abych si přitáhl do života ty správné lidi. Celý život se snažím dosáhnout svobody. Peníze jsou super, ale tím to zdaleka nekončí. Můj Facebook. Můj Youtube kanál.

Napsat komentář