Proč je tak důležité, aby se zákazníci vraceli

Spokojenost je ta nejlepší forma marketingu. Už někdy před rokem jsem si toto uvědomil a začal podnikat větší i menší kroky k tomu, aby se mi množství vracejících se zákazníků zvyšovalo (kvalitní zboží, dobrý zákaznický servis, věrnostní programy). Nyní už mám na Přímo od Výrobce krásných 43% vracejících se. I přesto, že je to méně než polovina, vytvořili mi 2x větší tržbu než noví. Za jak velké časové období je screen neprozradím, ale je to teď z poslední doby:

Podle mě je to dobrý výsledek, ale budu na tom samozřejmě usilovně pracovat dál. Jak jste na tom vy?

Podnikejte naplno! Radek Kilevník

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím dva sklady v ČR Sledujte mě na Facebooku facebook.com/radek.kilevnik.