Připravujeme – Nová sekce reklamace

A – bude to podsekce Objednávek jako je třeba Expedice

B – reklamace bude vznikat několika způsoby, ten hlavní bude ze zákaznického účtu ale my uděláme jako první reklamaci kterou zadá pracovník skladu. Myslím si že to je pro testování rychlejší, jednodušší atd. Do objednávky přidáme tlačítko Reklamovat které otevře okno kde bude vidět zboží z objednávky a u každého z toho zboží si kliknu na ikonku Reklamovat. Dám to uložit a v sekci reklamace vznikne reklamace. Líbilo by se mi, kdyby to vypadalo stejně jako Objednávky ale očesané o funkce. Pro začátek stačí že reklamace bude mít své unikátní ID, adresy z objednávky s možností editace a změnu stavu

C – uděláme reklamační formulář který musí být na nějakém odkazu a budeme po lidech chtít aby ho vytiskli a poslali s objednávkou. Přijde zásilka do skladu s tímto formulářem a pracovník skladu pomocí toho vytvoří tu reklamaci v systému. Majitel skladu si udělá CMS kde dá odkaz na stažení formuláře a adresu kam posílat… – ta adresa by se ale mohla generovat z ES když je vyplněna… formulář se mi líbí tento

https://i.cdn.nrholding.net/document/25774213

správu toho formuláře bych umístil do té sekce Reklamace – na tlačítko Reklamační formulář

To je takto vše jako level 1 stačí a bude to velký skok

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím tři sklady v ČR. Chci tady upřímně říct čím se zabývám a co se mi honí hlavou, abych si přitáhl do života ty správné lidi. Celý život se snažím dosáhnout svobody. Peníze jsou super, ale tím to zdaleka nekončí. Můj Facebook. Můj Youtube kanál.