Organické návštěvy z Google jako třetí nejlepší zdroj objednávek!

Toto je ten důvod, proč je dobré si do portfolia jednoproduktových eshopů, přidat také nějaký ten velký. V mém případě Prestashop napojený na ExitShop.

Když jsem eshop spustil, byly vyhledávače až kdesi dole. Trvalo to zhruba rok a Google se dostal na třetí příčku. Mám z toho velkou radost, je to “propagace” zcela zadarmo – zaplatíte jen na začátku ale potom už to jede samo. Letos chci zapracovat na popiscích kategorií a produktů a jsem zvědavý, kam se to až může dostat. Dám vědět 🙂

Podnikejte naplno! Radek Kilevník

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím dva sklady v ČR Sledujte mě na Facebooku facebook.com/radek.kilevnik.