Neviditelné pozadí u fotografií produktu

Poslední roky se u produktové fotografie “tlačí” na produkty v bílém pozadí, co když ale nemáte na eshopu bílé pozadí nebo chcete dokonce použít tmavé? Je jasné, že výsledný efekt změny CSS stylu nemusí být podle Vašich představ a dost pravděpodobně za to budou moci produkty v bílých čtverečkách, následné předělání pozadí u každé fotografie zvlášť by bylo pak časově náročné. Vyhnout se tomu můžete hned na začátku zadávání vyhotovení produktové fotografie. Pokud si necháte nafotografované produkty ořezat v softwaru a poté uložit do formátu .png, tak se tyto fotografie přizpůsobí pozadí prostředí, ve kterém jsou.

Pro tuto ukázku jsem vytvořil eshop a na něm předvedu výsledný efekt. Původní šablona měla světlé pozadí, ale já chtěl tmavé. Posuďte sami:

Stačí pouze v CSS změnit barvu pozadí product listu z “fff” na “000”

Takto pak vypadá rozkliknutá fotka v detailu produktu

Celý eshop si můžete prohlédnout na této adrese www.bestgems.eu

Podnikejte naplno! Honza Pokštefl.

Autor: Jan Pokštefl

Jsem agentem v ExitShopu. Připravím Vám kompletně eshop, včetně pomoci nebo zaučení přímo u Vás ve firmě.