Jaký marketingový kanál je teď v kurzu

Dřív jsem hodně doporučoval a tlačil Facebook. Napíšu tento článek abych si ušetřil vysvětlování novým zákazníkům, ať se na FB už nespoléhají. Doba kdy FB utáhl v podstatě všechny prodeje, je dávno pryč. Už na začátku roku 2016 jsem se začal snažit abych nebyl na FB tolik závislý a podařilo se to (na některých svých projektech na něm jedu jen RM a někde ani to ne). Na co jsem se zaměřil? Hlavně na stávající komunitu nakupujících. Ono to už zní jako klišé, ale opravdu je to tak, nejlepší je pracovat s tím co už máte. Snažit se držet si dobrou pověst, prodávat jen kvalitní zboží a to je nejlepší marketing. Ale abych nebyl až tak sluníčkový a abych poradil něco i těm novým, tak snad nejlepší jsou v dnešní době Google nákupy. Dám Vám sem aspoň malou ochutnávku toho jak můžou Google nákupy fungovat. Podrobnosti rád sdělím na radek@exit.cz a zde se můžeme také pobavit o mém aktuálním projektu kterému se hodně věnuji – www.EXIT.cz

Takto mi jede jeden menší eshop kde jsou ty náklady opravdu velmi nízko. Ta čísla jsou za týden 28.5 – 3.6

A takto další eshop za 28.5 – 3.6. Není to tak extra nízkonákladové jako ten první eshop, ale v porovnání třeba s FB jsou to krásná čísla a do toho COS (10%) se musí snad každý vejít..

Podnikejte naplno! RK

Autor: Radek Kilevník

Prodávám na internetu od roku 2006. Provozuji vlastní eshopy a vlastní eshopový systém. ExitShop.cz. Sledujte mě na Twitteru: @RadekKilevnik a na Facebooku facebook.com/radek.kilevnik.