Zástupný znak pro sledování objednávek – jak to funguje

Od května končí ExitClub a ten kdo ho používal pro svoje zákazníky jako administraci pro správu objednávek, adres, reklamací atd, by měl přejít na řešení které popíšu v tomto článku. Už před časem, jsme udělali zástupný znak do emailů ve stavech objednávek. Dosadíte ho do emailu o přijetí objednávky, třeba takto: Stav svojí objednávky %o můžete sledovat na tomto odkazu. Tím zástupným znakem je %j viz legenda:

Když na tento odkaz zákazník klikne, vytvoří se mu podstránka speciálně pro jeho zákaznický účet ve Vašem eshopu a vidí tam potom všechny svoje objednávky:

Co tady chystáme dál, aby to byla plnohodnotná administrace pro zákazníky:

  • přihlášení pomocí emailu a hesla. Nyní se vygeneruje ten přístupový odkaz, který vypadá třeba takto: /me/orders/ckFRYk56YWlYOFJuY3JGdDRJWlZHb1FUdkhkWk02enVkaUppWERIbUYvcz0 a odkaz na jeho vygenerování dorazí do emailu zákazníka, takže není možné aby se k němu dostala nepovolaná osoba jinak, než že by měl zákazník hacknutý email. Ale do budoucna chceme aby se mohl zákazník vrátit pohodlněji než že by se musel prokliknout emailem, takže bude mít možnost vytvořit si heslo a přihlásí se potom klasicky na eshopu emailem a heslem
  • zadávání reklamací a vrácení ve 14ti denní lhůtě. Tady bych chtěl navázat ještě nějaké centrum pro správu reklamací které budeme mít přímo v adminu ExitShopu. Opět to co nejvíc zautomatizovat
  • rychlé opakování objednávky

Pokud k tomu máte dotazy nebo podněty, tak se na ně těším na radek@exitshop.cz

 

Podnikejte naplno! RK

 

Autor: Radek Kilevník

Prodávám na internetu od roku 2006. Provozuji vlastní eshopy a vlastní eshopový systém. ExitShop.cz. Sledujte mě na Twitteru: @RadekKilevnik a na Facebooku facebook.com/radek.kilevnik.