Cílení reklam na Facebooku

Cituji – “Důležitost cílení reklamního sdělení je jedním ze základních principů marketingu. Každý, kdo se o tento obor zajímá, je jistě dobře obeznámen s klasickou tříbodovou strategií: segmentace-targeting-possitioning. Facebook Ads přináší způsob, jak si s cílením dostatečně vyhrát a dává inzerentům do rukou poměrně přehledný nástroj, díky kterému můžeme nejen vcelku dobře identifikovat cílovou skupinu a určit potenciální dosah naší kampaně, ale také přináší variaci možností, jak o své cílové skupině uvažovat.

Díky tomuto jednoduchému nástroji, který je v základu zdarma…”

Čtěte dál tento skvělý článek, nemusíte využít vše o čem se tam píše, ale je dobré o tom minimálně vědět:

http://blog.igloonet.cz/cileni-reklam-ve-facebook-ads-male-zamysleni-nad-cilovymi-skupinami/

Autor: Radek Kilevník

Jsem jednatelem a většinovým majitelem ExitShop s.r.o. Kromě eshopové platformy ExitShop, provozuji také několik úspěšných Dropshippingových eshopů a řídím dva sklady v ČR Sledujte mě na Facebooku facebook.com/radek.kilevnik.

Napsat komentář